جعبه‌گشایی و نگاه اولیه به دریل پیچ‌گوشتی شارژی AEG BSB18G2

۱۸ بازديد
کاور گوشی موبایل اپل

جعبه‌گشایی و نگاه اولیه به دریل پیچ‌گوشتی شارژی AEG BSB18G2


در این ویدیو که توسط آقای بهزاد واردی به عنوان بخشی از پروژه‌ی دیجی‌کالا مگ تَلِنت ساخته شده است، جعبه‌گشایی و بررسی اولیه‌ی دریل پیچ‌گوشتی شارژی AEG BSB18G2 را خواهید دید.

مشاهده محصول در دیجی‌کالا

دریل پیچ‌گوشتی شارژی AEG مدل BSB18G2 طراحی سبک و سه نظام تمام فلزی دارد. این دریل به سه حال پیچ بند، دریل ساده و دریل چکشی با نرخ ۲۲۵۰۰ ضربه در دقیقه مجهز است و علاوه بر این، گیربکس ۲ سرعته، چراغ کار و قابلیت کنترل سرعت الکترونیکی را هم دارد. در جعبه‌ی دریل پیچ‌گوشتی شارژی AEG BSB18G2 دو عدد باتری ۱۸ ولت ۱٫۵ آمپر با زمان شارژ ۴۵ دقیقه و کیف حمل هم در نظر گرفته شده است.

 

در این پروژه، دیجی‌کالا با فراهم کردن زنجیره‌ی تأمین کالا و فرصت کسب درآمد، از سازندگان حرفه‌ای ویدیو حمایت می‌کند. اگر امکانات، مهارت و استعداد ویدیوسازی حرفه‌ای را دارید و علاقه‌مندید در دیجی‌کالا مگ تَلِنت فعالیت کنید، در مسابقه‌های تولید محتوای ویدیوی دیجی‌کالا شرکت کنید. ما همه‌ی ویدیوها را بررسی و استعدادها را شناسایی می‌کنیم.

مسابقه‌ی آنباکس در ۱۰۰ ثانیه

جعبه لایتنر زبان، فواید و روش استفاده از آن

در سیستم لایتنر از فلش کارت ها و متد تکرار فاصله دار استفاده می شود که به شما در به خاطر سپاری اطلاعات جدید کمک می کند. با تکرار این اطلاعات در فواصل زمانی مشخص، می توانید آن ها را برای مدت طولانی تری در حافظه نگه دارید.

“هیچ دانش آموز بدی وجود ندارد، هیچ انسانی هم احمق نیست. فقط روش های یادگیری ممکن است نادرست باشند.”

-سباستین لایتنر

همه ما هنگام یادگیری یک مطلب می خواهیم تا آن جا که ممکن است با کم ترین تلاش اطلاعات را به ذهن مان بسپاریم. برای رسیدن به این هدف، ما به یک حافظه خوب نیاز داریم. به لطف سیستم لایتنر، می توانیم در یادگیری به میزان قابل توجهی موفق باشیم.

به ذهن سپردن اطلاعات نه تنها در علوم انسانی مثل زبان شناسی امری ضروری است بلکه پایه و اساس دانش در علوم طبیعی هم هست. ما اگر داده هایی که به دست می‌آوریم را فراموش کنیم، نمی توانیم آن ها را برای همیشه در ذهن بسپاریم.

یک حافظه خوب پیش نیاز موفقیت در بسیاری از زمینه های زندگی است. بنابراین، برای یادگیری موثر بهتر است آن را تقویت کنیم.

سباستین لایتنر یک روزنامه نگار آلمانی بود. او در کتابش “So lernt man lernen. Der Weg zum Erfolg” سیستمی را پیشنهاد کرد که استفاده از آن آسان است، فقط به قلم و کاغذ نیاز دارد و سطح یادگیری را به طرز چشم گیری افزایش می دهد.

ادامه مطلب

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.